sunnudagur, október 12, 2003

Soendag i Wien.
Halvgraat vejr, med solskin ind i mellem skyerne.
Jeg havde daarlige droemme i nat, jeg har droemt at jeg er ved at miste et fly et par gange i denne her uge. Hver eneste gang har jeg denne ubehagelige foelelse af at jeg er paa vej et bedre sted hen, men at jeg ikke har pakket ned og til sidst ikke kan finde min svoemmedragt (Minnir mig a: "Hann finnur ekki billyklana!" ur "Med allt a hreinu" (lidt islansk spoeg)) eller et eller andet som jeg synes er livsnoedvendigt paa min rejse. Meget maerkeligt. Jeg vaagner altid op meget stresset og skidebange for aldrig at komme vaek derfra, miste flyet og det hele.
Han er maerkelig faetteren vi bor sammen med her. For det foerste saa spiser han alt vores mad uden at spoerge (det kan vaere ret irriterende at tro at man har et par tomater i koeleskabet og saa naar man kommer hjem er der intet tilbage) og for det andet saa har han vaeret ekstrem sur de sidste par dage. Maaske kan han ikke lide at vi er her, det rager mig lidt...
Vi var ude at gaa en tur op paa en af de mange bjerge i dag, vi tog bybanen et styk og saa var vi i skoven! Det var rigtig laekkert at komme ud i det friske luft, det skulle man goere oftere.
Jeg savner jer alle sammen!!! "Komtilbaaae! Jeg er Benny!"

Engin ummæli: